Reacties van klanten:

Zie ook de reacties over Jolanda (als cliëntondersteuner WLZ)

op www.clientondersteuningsecura.nl/reacties


-Sija Bouman, Hedel: We hebben hele fijne ondersteuning van Jolanda gehad. Zelfs vanaf haar vakantie adres informeerde ze nog hoe het ging en gaf ze advies. sept.23, punt: een 10.

-Anoniem, Babylonienbroek, heel behulpzaam, verder meedenkend, heel prettig contact. Gaf direct vertrouwd gevoel. mei23, punt: een 9.
-Arjan de Ruijter, Ede: Contact verloopt soepel en snel, Goed bereikbaar. Inhoudelijk goed op de hoogte van inhoudelijk kennis. nov. 22, punt: een 9.

-Corine Timmers, Kaatsheuvel: ik ben tevreden. okt.22, punt: een 8.

-Fam.Kunt, Oudheusden, jun22, Goede uitleg van voor af aan en niet afgerafeld plus goede aanvullingen en passende antwoorden, een 9.
-Jolanda Buijs, Genderen, mei 2022: Het is prettig om contact met jou te hebben, omdat je rustig en duidelijk alles uitlegt/bespreekt èn daardoor voelt het als een open gesprek, waarin alles besproken kan worden. Alles verloopt op een correcte manier, je komt ja afspraken na. Ook deel je informatie met ons, die nu nog niet nodig is, maar waar we ons alvast in kunnen verdiepen. Punt: een 9.
-Miranda de Waal en Rianne van Wette, Wijk en Aalburg/Veen, mei 2022, punt een 9.
-Anoniem, Vuren, mei22: zeer deskundig, wist waarover het ging, had antwoord op al onze vragen, hielp ons goed op weg bij de te zetten vervolgstappen. Punt: 8.
-Anoniem, Zaltbommel, febr.22, punt: 9.
-Anoniem, Dussen, jan.22: Jolanda is een fijn persoon, ze luistert goed, is er voor je met alle aandacht, legt alles duidelijk uit. Dat het voor een leek ook verstaanbaar is met alle regels enzo. Ze is er voor de cliënt als persoon, ze toont belangstelling en leeft met je mee in het proces. Punt: 10.
-Anoniem, Waspik, okt.21, een 8.
-Anoniem, Oudheusden, mei21,een 8.
-Anoniem, Wijk en Aalburg, febr.21: De betrokkenheid was tijdens het gesprek groot, en dat hebben we zeer gewaardeerd! Geen verbetertips te noemen, we zijn heel tevreden! Punt: een 9.
-Fam.vd. Heijden, Oosterhout, feb.2021, correct, snel, profess behandeld. Punt: 10.


-Jebbe de Graaf, Wijk en Aalburg, jan.2021, Ze was duidelijk en na een gesprek wist je meteen wat er mogelijk was. Het was voor haar niks te veel. En kon gelijk goed met haar door de zure appel. Punt: 8.
-Anoniem, Waalwijk, jan.2021, alles was goed. Punt: 9.
-Anoniem, jan.2021, Zij heeft met ons een hele duidelijke checklist doorlopen en een aantal tips meegegeven die zeer welkom waren. Het grootste gedeelte van de checklist was reeds uitgevoerd maar we vonden haar een zeer fijne gesprekspartner met grote kennis van zaken.Punt: 9.
-Tineke Vos, Veen, jan.2021. Behulpzaam, duidelijk. Punt: 9.
-Stephanie Kersten, Aalst, jan.2021.Bij contact via de app of mail werd altijd snel gereageerd en kregen goede feedback op ingevulde formulieren, het maakte niet uit wanneer en waarvoor we advies vroegen, het was nooit teveel. Op deze manier was het heel laagdrempelig om een vraag te stellen. Ik Heb zo geen verbeter punten, wij zijn altijd erg goed geholpen. Punt: 9.
-Greet van Driel, Nieuwaal, nov.2020. Ze is er gelijk mee aan de slag gegaan en heeft correct gehandeld. Punt: 9.


-Anoniem, Well, juli2020, punt: 8.
-Anoniem, Den Bosch, juli 2020, punt: 8.

-LC v.Broekhoven, Vught, jun2020:Goede inleving, kundig, sturend, goed voorbereid. Prijs in relatie tot advies was wel erg hoog. Punt: 8.
-A.Tuyt, Asperen, apr.2020:supervriendelijk + deskundig! Jolanda weet deuren te openen die anders gesloten blijven. We zijn haar dankbaar voor haar hulp.Punt: 8.
-Anoniem, Waspik, apr.2020: goede begeleiding, juiste kennis, hulp bij gesprek met gemeente. Punt: 9.
-Anoniem, Woudrichem, apr.2020:We konden n.a.v. een gesprek en de ontvangen tips, sites en links de bomen weer in het bos zien staan!Punt: 9.
-Hr Huizenga, Vught, apr.2020:Snel, vriendelijk en efficiënt handelen was zeer goed. Betrokkenheid was groot. Een zeer afgewogen oordeel is moeilijk te geven in verband met overlijden zorgvrager voordat de zorg kon worden geleverd. Punt: 9.
-Hr en mw Huigevoort, Waalwijk, apr.2020: geen verbeterpunten, mevrouw was zeer zeer attent en zorgzaam en geruststellend. Punt: 10.
-Anoniem, Drunen, jan.2020: altijd bereikbaar, heel correct mij behandeld, regelmatig gevraagd hoe het met ons was, uitgebreid dingen ons uitgelegd. Punt: 10.
-Marian van Os, Kerkdriel, dec.2019: Ze is duidelijk en direct, gaat direct aan de slag, heeft ons begeleid tot alles geregeld was. Jolanda van Helden is een echte aanrader voor als je het zelf niet meer weet. Punt: 10.
-W.Bouman, Veen, dec.2019: een 8.
-Hr. Vogel, okt.2019: Jolanda heeft mij super goed begeleid, ik kreeg altijd direct respons wanneer ik haar nodig had. Het was een heel fijn contact en kon altijd vragen stellen, waarop zij die zelfde dag nog antwoord gaf. Kortom, zij is voor mij geweldig geweest en verdient een 10.


Anoniem,
-jan.2020: droeg goede ideeën aan, hield zich aan afspraken, info nog een keer op de mail, teruggevraagd of alles duidelijk was. Punt: 8.
-dec.2019: heeft altijd tijd voor je. Steunt je ook als je zelf geen positieve kant meer ziet, mooie duidelijke brieven. Punt: een 8.
-juli2019: zeer pro-actief, ondersteunend en geduldig. Erg fijn en snel contact, zonder Jolanda was het hele proces niet zo soepel verlopen.
-mei 2019: Ze kon me goed begeleiden in de keuzes die ik moest maken. Ik geef haar een dikke 10.

-Hr Dekker, Almkerk, juni 2019: Niets dan lof voor de wijze waarop Jolanda ons heeft geholpen. Punt:9.
-Kimberley Simpson, Waalwijk, mei2019: je bent een topmens! Super blij met je hulp. Punt:10.
-Eugenie den Biggelaar, Vught, mrt2019:punt: 8, geen verbetertips.

Anoniem
-apr.2019: bedankt voor de ondersteuning. Het is zo ontzettend waardevol voor mij geweest. Niet alleen het geregel, maar ook hoe je bent als persoon, vriendelijk en erg betrokken. Je doet 't vanuit je hart. Hier bereik je veel mee, hier zijn er niet zoveel van... Ik voel me er minder alleen voor staan in de moeilijke situatie waarin we zitten. Je krijgt een warme douche!
-feb.2019: Punt: 8,Jolanda was helder en reageerde snel op mijn vragen, ik ga haar zeker benaderen wanneer mijn tante zover is om naar een verzorgingstehuis te gaan.
-Vught, jan.2019:punt: 9, heel goed geholpen, heb geen verbetertips.
-jan.2019: Denkt goed mee, neemt initiatief. Weet veel van de regelgeving. Als zij belooft om terug te bellen, doet ze dat ook. Voelt zich bij haar cliënten betrokken. Ik kan geen minpunten bedenken en kan haar van harte aanbevelen. Punt: 10.


-Iwona Bielecka te Deurne, jan.2019: snel, efficiënt, beschikbaar, pro-actief, behulpzaam, empatisch, respectvol, kundig. Punt: 10.
-Mevr. Kok, Sleeuwijk, nov.2018: geen verbeterpunten, punt: 10.
-Anoniem, juni 2018: Correct en snel opdracht uitgevoerd. Het meedenken met problemen, de juiste instanties weten te vinden om de vragen te beantwoorden en ons goed en duidelijk geïnformeerd. Punt: 8.
-Jolanda van Veen, Genderen, mei 2018: Jolanda heeft ons goed geholpen. Het meedenken en heel veel informatie gegeven waar we zelf niet aan dachten maar waar we zeker gebruik van hebben gemaakt, zoals WMO-pas voor deeltaxi en Valys-aanvraag. Ook het invullen van de PGB-aanvraag heeft Jolanda met ons gedaan, heel helder en duidelijk. Alles duidelijk in de mail nagestuurd zodat we het nog eens op ons gemak konden nalezen. Heel fijn! Ook nog even een mailtje of alles duidelijk is en dat we te allen tijde haar hulp kunnen vragen. Jolanda is heel toegankelijk en behulpzaam! We zijn helemaal tevreden. Punt: 9.
-Wilma van Pinxteren, 's-Hertogenbosch, jan.2018: Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening. Jolanda denkt heel goed mee en is zeer snel en accuraat met het aanleveren van informatie. Ik vond het ook prettig dat ik gewoon zelf kon doen wat ik zelf prima kan doen. Samen hebben we de PGB-procedure goed doorlopen, in een keer alles goedgekeurd. Daar ben ik blij mee. Punt: 9.
-Chris Keijsers, Vught, december 2017: Geen tips, alleen maar tops, precies daar info verstrekt, waar nodig. Prettig en duidelijk in de omgang.Erg tevreden en aan te bevelen als Gids door de regelgeving van het moeras van de zorgverstrekkers.Punt: 9-10.
-Jebbe de Graaf, Veen, augustus 2017: We kunnen altijd terecht met vragen. Fijn dat Jolanda dit uitzocht voor ons. Punt: 8.
-Fam. van Zanten, Aalst, juni 2017: Wij, familie van Zanten, hadden nooit door de regeltjes en wetten heen kunnen komen bij onze PGB aanvraag, wat Jolanda perfect voor ons heeft uitgezocht. Bovendien hebben we dankzij Jolanda een betrouwbaar bureau voor dag/nachtzorg gevonden, waardoor wij een schat van een verpleegster in huiskregen uit Slowakije voor een voor ons betaalbaar tarief. Je hebt fantastisch werk geleverd, kon niet beter. Punt: 10.
-Judit Baijens, Samen Top, Waspik, maart 2017: Je diensten waren prima. Op dit moment zijn alle lastige zaken opgelost! Joehoe... jouw hulp heeft daar zeker toe bijgedragen, bedankt👍.


Deze reacties zijn geplaatst na toestemming van betrokkenen.

ONDERSTEUNING VOOR MANTELZORGERS